RING +45 49 75 86 00 ELLER GÅ TIL ONLINE RESERVATIONRESERVATIONGAVEKORT

Priser

Den perfekte ramme om konferencer og møder

Vi kan tilbyde prægtige lyse lokaler til konferencer og møder af enhver art.
Se priserne her inkl. moms eller ring og hør nærmere på tlf: 49 75 86 00.

Havreholm Slot er godkendt leverandør som kursus og konference leverandør til staten.
Dette betyder at Du som statskunde tilbydes vilkår og priser, der er forhandlet og godkendt af moderniseringsstyrelsen.

Underside_550x250_Konference_priser

Dagsmøde kl. 08.00 – 17.00

  • Morgenkomplet
    med smoothie, friskbagt brød med smør, ost og hjemmelavet marmelade
  • Formiddagskaffe/te
  • Formiddags pause snack
  • Frokost 2-retters menu inkl. Hildon vand med og uden brus
  • Eftermiddagskaffe og te med kage
  • Frugt og isvand i mødelokalet, pastiller på mødebordet.
  • Standard AV-udstyr i mødelokale, flipover, whiteboard og LCD projektor
  • Trådløst netværk i hele huset

Kr. 885,00 per person inkl. moms

Priserne er gældende til og med 31. december 2018

Heldagsmøde kl. 08.00 – 21.00

  • Morgenkomplet
    med smoothie, friskbagt brød med smør, ost og hjemmelavet marmelade
  • Formiddagskaffe/te
  • Formiddags pause snack
  • Frokost 2-retters menu inkl. Hildon vand med og uden brus
  • Eftermiddagskaffe og te med kage
  • Middag 3-retters menu i slottes stuer
  • Frugt og isvand i mødelokalet, pastiller på mødebordet.
  • Standard AV-udstyr i mødelokale, flipover, whiteboard og LCD projektor
  • Trådløst netværk i hele huset

Kr. 1.335,00 per person inkl. moms

Priserne er gældende til og med 31. december 2018

1 døgns konference kl. 08.00 – 08.00

  • Morgenkomplet
    med smoothie, friskbagt brød med smør, ost og hjemmelavet marmelade
  • Formiddagskaffe/te
  • Formiddags pause snack
  • Frokost 2-retters menu inkl. Hildon vand med og uden brus
  • Eftermiddagskaffe og te med kage
  • Middag 3-retters menu i slottes stuer
  • Overnatning i enkeltværelse
  • Morgenbuffet
  • Frugt og isvand i mødelokalet, pastiller på mødebordet.
  • Standard AV-udstyr i mødelokale, flipover, whiteboard og LCD projektor
  • Trådløst netværk i hele huset

Kr. 2.050,00 per person inkl. moms

Der ydes kr. 150,00 i rabat pr. person ved overnatning i delt dobbeltværelse

Priserne er gældende til og med 31. december 2018

1 1/2 døgns konference kl. 08.00 – 13.00

  • Morgenkomplet
    med smoothie, friskbagt brød med smør, ost og hjemmelavet marmelade
  • Formiddagskaffe/te
  • Formiddags pause snack
  • Frokost 2-retters menu inkl. Hildon vand med og uden brus
  • Eftermiddagskaffe og te med kage
  • Middag 3-retters menu i slottes stuer
  • Overnatning i enkeltværelse
  • Morgenbuffet
  • Formiddagskaffe/te
  • Formiddags pause snack
  • Frokost 2-retters menu inkl. Hildon vand med og uden brus
  • Frugt og isvand i mødelokalet, pastiller på mødebordet.
  • Standard AV-udstyr i mødelokale, flipover, whiteboard og LCD projektor
  • Trådløst netværk i hele huset

Kr. 2.695,00 per person inkl. moms

Der ydes kr. 150,00 i rabat pr. person ved overnatning i delt dobbeltværelse

Priserne er gældende til og med 31. december 2018

2 døgns konference kl. 08.00 – 17.00

  • Morgenkomplet
    med smoothie, friskbagt brød med smør, ost og hjemmelavet marmelade
  • Formiddagskaffe/te
  • Formiddags pause snack
  • Frokost 2-retters menu inkl. Hildon vand med og uden brus
  • Eftermiddagskaffe og te med kage
  • Middag 3-retters menu i slottes stuer
  • Overnatning i enkeltværelse
  • Morgenbuffet
  • Formiddagskaffe/te
  • Formiddags pause snack
  • Frokost 2-retters menu inkl. Hildon vand med og uden brus
  • Eftermiddagskaffe og te med kage
  • Frugt og isvand i mødelokalet, pastiller på mødebordet.
  • Standard AV-udstyr i mødelokale, flipover, whiteboard og LCD projektor
  • Trådløst netværk i hele huset

Kr. 2.875,00 per person inkl. moms

Der ydes kr. 150,00 i rabat pr. person ved overnatning i delt dobbeltværelse

Priserne er gældende til og med 31. december 2018

Annullerings-og ændringsgebyr beregnes af den bekræftede pris:

  • Mindre end 2 måneder før planlagt startdato: 50 %
  • Mindre end 1 måned før planlagt startdato: 75 %
  • Mindre end 1 uge før planlagt startdato: 100 %
  • Afbestilling af op til 10 % af det i aftalen anførte deltagerantal kan dog ske ind til 3 døgn før arrangementets starttidspunkt.
  • Derefter faktureres afmeldte eller udeblevne deltagere til fuld pris.
  • Ændringer eller annulleringer bedes venligst foretaget skriftligt.